Radio Jura Home

MOJE MIASTO MOJE RADIO • Częstochowa 93.8 FM Słuchaj Online Facebook YouTube Twitter

Kolejki przed biurem miejskiego rzecznika konsumentów to już codzienność

Facebook Twitter

Interwencji jest coraz więcej, przyznają pracownicy. Z jakimi sytuacjami spornymi rzecznik styka się w okresie letnim? Jakich spraw przybywa o tej porze roku?

O to pytaliśmy rzecznika Wojciecha Krogulca.

Reklamujemy najczęściej też niechciane bądź niewłaściwie wykonywane usługi: telefoniczne, internetowe i bankowe. Ale jak przyznaje rzecznik, kupujemy coraz więcej towarów wątpliwej jakości, a potem próbujemy dochodzić swoich praw…

Mówił urzędujący w Urzędzie Miasta Wojciech Krogulec, miejski rzecznik konsumentów.

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj

Jak mija dzień? Sprawdź najważniejsze wiadomości z 18 maja 2024