Miasto zainaugurowało kolejną społeczną kampanię związaną z odpowiedzialną sprzedażą alkoholu
Oprócz działań interwencyjnych planowana jest przede wszystkim szeroko rozumiana profilaktyka, która ma trafić do młodzieży oraz do sprzedawców i właścicieli sklepów. Akcja, która ma zwrócić uwagę na obowiązujące przepisy zakazu sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18 roku życia.
Działania pod szyldem „Dorosły? Udowodnij” będą powiązane z kampanią „Powstrzymaj pijanego kierowcę”.
– mówią Małgorzata Długosz i Zbigniew Jadczak z Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Działania mają sprowadzać się do zachęcania uczniów do udziału w różnorodnych konkursach. Całość będzie realizowana w mieście do czerwca przyszłego roku.
Projekt właśnie się rozpoczął, informacje mają być kolportowane przede wszystkim w częstochowskich szkołach.