Radio Jura Home

MOJE MIASTO MOJE RADIO • Częstochowa 93.8 FM Słuchaj Online Facebook YouTube Twitter

MPK prosi pasażerów o opinie na temat pracy kierowców

Facebook Twitter

To kolejny element dbałości o dobry wizerunek częstochowskiej komunikacji o jaki zabiega aktualne szefostwo miejskiej spółki. "Komunikacja jest dla pasażerów, a nie odwrotnie i musi być przyjazna" - wielokrotnie na naszej antenie podkreślał prezes MPK Roman Bolczyk.

Miejski przewoźnik przyjmuje zarówno skargi jak i pochwały pod adresem swojej załogi. Mówi Tomasz Danek z MPK:

Jak przyznają nasi rozmówcy, czyli częstochowianie korzystający z komunikacji miejskiej, na co dzień niechciane sytuacje w autobusach czy tramwajach nadal się zdarzają. Pasażerowie nie zawsze są zadowoleni z obsługi:

Zgłoszenia na temat pochwał i skarg na działanie miejskiej komunikacji czy pracy swoich kierowców, MPK przyjmuje zarówno w siedzibie przy al. Niepodległości, telefonicznie jak i drogą mailową:

Dodaje Tomasz Danek z częstochowskiego MPK. A co dobrego zauważają częstochowianie w miejskiej komunikacji?

Mówili dla Radia Jura mieszkańcy Częstochowy.

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj

Jak mija dzień? Sprawdź najważniejsze wiadomości z 1 maja 2024