Jesteśmy lepiej postrzegani? Nasze atuty zauważają inwestorzy?
Spotkania biznesowe, promocyjne spoty, mailing i przekaz internetowy. Na takie formy promocji miasta stawiają władze Częstochowy. W ramach trwającej kampanii „Zainwestuj w Częstochowie” została podsumowana pierwsza część trwającego projektu. "Działania będą kontynuowane" - zapewnia magistrat.
Wszystko w celu poprawy naszego wizerunku i zgodnie z tytułem w celu przyciągnięcia nowych przedsiębiorców.
Zostanie uruchomiona nowa transza reklam w prasie i Internecie, w maju ukazały się reklamy w kilku opiniotwórczych pismach, będzie też cykl reklam telewizyjnych w branżowym, gospodarczym kanale telewizyjnym. Mam nadzieję, że ta forma reklamy spowoduje, żebyśmy byli jeszcze lepiej postrzegani jako miasto otwarte dla inwestorów, mające wiele atutów gospodarczych i inwestycyjnych.
– tłumaczył Włodzimierz Tutaj, rzecznik Urzędu Miasta. Projekt „Zainwestuj w Częstochowie” potrwa do listopada. Projekt jest w 85% dofinansowany ze środków unijnych.