MPK uruchomiło nowoczesny Punkt Obsługi Pasażera [foto]
W jednym miejscu można kupić i doładować bilet, złożyć skargę, ale także zapłacić mandat za jazdę na gapę. Częstochowskie MPK uruchomiło właśnie nowoczesny Punkt Obsługi Pasażera przy swojej siedzibie przy al. Niepodległości. W ten sposób przewoźnik zainaugurował Tydzień Zrównoważonego Transportu w Częstochowie.
Mówi prezes MPK w naszym mieście Roman Bolczyk:
To jest pierwszy etap uruchamiania całej obsługi, ona jest zrobiona od wejścia głównego i ma po prostu służyć pasażerom. (…). Natomiast na przebudowę w tej chwili nas nie stać, w związku z tym poprzestaliśmy na tym etapie, ponieważ to zadowala pasażerów. (…)
Pieniędzy było mało, ale Punkt Obsługi Pasażera po remoncie już działa.
Nasi pracownicy w godzinach pracy remontowali, malowali. I dla nas jedyny koszt to był zakup farby, nowego linoleum. Dla nas jest to taka wizytówka i każdemu pasażerowi sprawi przyjemność to, kiedy w godnych warunkach jest sprawnie i szybko obsłużony. (…)
Przekonywał prezes częstochowskiego MPK Roman Bolczyk.