Wyróżnienie dla BCC Częstochowa
Kampania #RatujeBoPracuje, zorganizowana przez BCC Częstochowa została dostrzeżona przez globalną organizację wyznaczającą trendy w branży PR i marketingu - Branded Content Marketing Association.
Kampania #RatujeBoPracuje została uznana za jedną z najbardziej kreatywnych akcji zrealizowanych podczas wiosennego lockdownu.
Zrobiliśmy naszą kampanię #RatujeBoPracuje na wiosnę po to, żeby docenić ludzi, docenić ich pracę, chcieliśmy im podziękować, chcieliśmy nam wszystkim dać trochę pozytywnych emocji w tamtym trudnym czasie i okazało się, że ta spontaniczna, skromna kampania w mediach społecznościowych została dostrzeżona na świecie. Została uznana za jedną z najbardziej kreatywnych akcji zrealizowanych podczas lockdownu. Bardzo się z tego cieszymy, w ogóle się tego nie spodziewaliśmy. Znaleźliśmy się w znakomitym towarzystwie nagrodzonych, znanych, światowych marek a na dodatek te wyróżnienie przychodzi w czasie, kiedy znów trzeba pokonać strach i pracować, żebyśmy mogli przetrwać kolejną falę pandemii. Bardzo dziękujemy wszystkim za tamte dobre emocje, za włączanie się do akcji i pomoc w jej realizacji, za entuzjazm.
– powiedziała Katarzyna Woszczyna z BCC Częstochowa.