Wydziały komunikacji w dobie pandemii pozostają najbardziej obleganymi miejscami w urzędach
Świadczą o tym statystyki załatwionych spraw w magistracie czy starostwie. W powiecie w ciągu dwóch miesięcy obsłużono ponad 15 tysięcy interesantów w sprawach związanych z ewidencją pojazdów.
Z powodu koronawirusa, częstochowskie starostwo wprowadziło obostrzenia i jednocześnie usprawnienie obsługi.
Wydział Komunikacji i Starostwa Powiatowego w Częstochowie przyjmuje interesantów 5 dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku. Przy czym przypominamy o najważniejszej zmianie – interesanci obsługiwani się od godziny 8:00 do 14:00. W trosce o zdrowie pracowników i mieszkańców naszego powiatu wszystkie osoby wchodzące zobowiązane są do zasłonięcia ust i nosa oraz do dezynfekcji rąk. Na wydziale należy też zachować odpowiedni dystans, w czym pomagają umieszczone na podłodze czytelne naklejki.
– mówi Patryk Jeziak, rzecznik w urzędzie przy ul. Sobieskiego. Od kilku miesięcy Starostwo Powiatowe w Częstochowie obsługuje już bezpośrednio interesantów, nadal warto wcześniej wykonać do wydziału komunikacji telefon w swojej sprawie.
Namawiamy wszystkich do wcześniejszego umawiania wizyt w naszej placówce, ale również obsługujemy wszystkich mieszkańców naszego powiatu, którzy osobiście odwiedzą nasz urząd. Pracownicy wydziału stale dyżurują na korytarzu i dbają o przestrzeganie wymagań sanitarnych oraz regulują ilość osób wpuszczanych na poszczególne referaty. Jednorazowo na wydział może wejść maksymalnie 10 osób.
– informował Patryk Jeziak, rzecznik Starostwa Powiatowego w Częstochowie.