Radio Jura Home

Moje Miasto Moje Radio • Częstochowa 93.8 FM Słuchaj Online Facebook YouTube Twitter

Ważne zmiany związane z obsługą interesantów wprowadziło właśnie Starostwo Powiatowe w Częstochowie

Facebook Twitter

W związku z rozwojem epidemii, obowiązują ponownie ograniczenia w pracy urzędu przy ul. Sobieskiego.

Niestety na razie nie spotkamy się w naszej sprawie z urzędnikiem twarzą w twarz bez umówienia wizyty.

Załatwianie spraw w Starostwie Powiatowym w Częstochowie możliwy jest tylko po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. Podjęte środki bezpieczeństwa mają uchronić zarówno mieszkańców naszego regionu, jak i pracowników starostwa. Osoby chcące załatwić sprawy w Starostwie Powiatowym w Częstochowie mogą skorzystać z następujących rozwiązań – składanie dokumentów poprzez platformę ePUAP na adres kancelaria@czestochowa.powiat.pl, poprzez portal czestochowa.geoportal2.pl , telefonicznie kontaktując się z wybranym wydziałem lub umieszczając dokumenty w skrzyni ustawionej przy głównym wejściu do urzędu, od strony ul. Sobieskiego. 

Takie zmiany mają obowiązywać na razie do odwołania, informuje nas rzecznik starostwa – Patryk Jeziak. Warto prześledzić zmiany na stronach www urzędu, bo osoby, które przyjdą bez wcześniejszego umówienia wizyty telefonicznie – mogą zostać nieobsłużone. Co z płatnościami, których dokonują interesanci?

Nie ma możliwości płatności gotówką w kasie starostwa. Opłaty za czynności załatwiane w wydziałach organizacyjnych przyjmowane są przelewem, przy czym prosimy o wcześniejsze uwzględnienie z wydziałem prowadzącym sprawę. Opłaty przyjmowane są w kasie Starostwa tylko w formie płatności kartą. Najbardziej obleganym wydziałem jest niezmiennie Wydział Komunikacji, który dziennie obsługuje około 200-300 osób. Najważniejsza zmiana to miejsce, gdzie obecnie są obsługiwani interesanci tego wydziału.

– informował nas Patryk Jeziak, rzecznik Starostwa Powiatowego w Częstochowie. Zmiany i ograniczenia obowiązują już od 19 października.

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj