Utrudnienia w Urzędzie Miasta. Trwa wdrażanie nowego systemu
Nadal utrudnienia w Urzędzie Miasta Częstochowy. Chodzi o umawianie wizyt. W dalszym ciągu kolejki do Wydziału Spraw Obywatelskich nie zarezerwujemy przez Internet.

Utrudnienia w Urzędzie Miasta
Cały czas od 25 października, trwa wymiana nowego elektronicznego systemu umawiania wizyt. To z pewnością spore utrudnienia dla osób, które chcą załatwić procedury związane z komunikacją, ewidencją ludności oraz dowodami osobistymi. Wiadomo, że brak możliwości zarezerwowania kolejki zdalnie, będzie trwać do momentu pełnej konfiguracji nowego systemu internetowego. Powrót będzie możliwy prawdopodobnie pod koniec tygodnia. Przypomnę, że wdrożenie nowego systemu ma związek m.in. z sierpniową awarią wodociągową. Zalane zostały wówczas dwie sale obsługi interesantów na I i II piętrze budynku przy ul. Waszyngtona.
Na razie w portalu Urzędu Miasta Częstochowy na stronie systemu umawiania wizyt możliwe jest skorzystanie z dostępnych zakładek w zakresie usług Biura Obsługi Interesanta (Wydział Nadzoru i Administracji, Polityki Społecznej, Administracji Architektoniczno-Budowlanej, Podatków i Opłat oraz Biuro Gospodarki Lokalowej i Usług Komunalnych), orzekania o niepełnosprawności oraz Urzędu Stanu Cywilnego (rezerwacja terminu ślubu cywilnego).
W przypadku Wydziału Geodezji nie ma dalszej potrzeby utrzymywania systemu zdalnej rezerwacji wizyty z uwagi na charakter obsługi oraz zamiar uruchomienia w najbliższym czasie platformy kompleksowego zdalnego załatwiania spraw w zakresie procedur Wydziału Geodezji dla interesantów.
Czytaj także: