Urzędnicy zasypywani pytaniami o zmiany w prawie, podatkach, składkach. W piątek dyżur telefoniczny
Urzędnicy przez cały czas prowadzą dyżury, odpowiadają na pytania oraz prowadzą webinaria dla klientów. Nadal jednak zasypywani są wątpliwościami odnośnie podatków, zmian prawnych i Polskiego Ładu. Zmiany, które nie do końca są jasne dla przedsiębiorców wyjaśnią konsultanci częstochowskiego ZUS-u.
Swoje pytania możemy zadać już w piątek (11.02). Urzędnicy pomogą telefonicznie:
Zadzwoń do eksperta ZUS w Częstochowie 11 lutego, w piątek, od 10:00 do 12:00. Pracownik częstochowskiego ZUS będzie odpowiadał na pytania klientów. W trakcie konsultacji specjalista ZUS wyjaśni zagadnienia dotyczące składki zdrowotnej, zmiany zasad ustalania podstawy wymiaru składki na ubezpieczenie zdrowotne, opowie też o rocznym rozliczeniu składki na ubezpieczenie zdrowotne i przypomni też nowe terminy składania dokumentów rozliczeniowych.
Jak mówi rzeczniczka zakładu Beata Kopczyńska, konsultacje telefoniczne sprawdzają się przy wyjaśnianiu indywidualnych pytań najlepiej, dlatego uruchomiony zostaje specjalny dyżur. Swoje pytania mogą zadać indywidualni klienci, przedstawiciele większych firm czy osoby, które prowadzą działalność gospodarczą. Pytań nadal jest sporo, urzędnicy starają się pomagać na bieżąco:
Przez cały czas prowadzimy dyżury w placówkach ZUS i Krajowej Administracji Skarbowej oraz webinaria dla klientów, ale zdajemy sobie sprawę, że wciąż mogą być tematy, które nie do końca są jasne dla przedsiębiorców. Zapraszamy do kontaktu z naszym ekspertem, by rozwiązać wszystkie problemy czy odpowiedzieć na wątpliwości na pytania klientów.
– zachęca do telefonowania do ZUS-u, Beata Kopczyńska, lokalna rzecznik instytucji.
11 lutego, w godz. od 10.00 do 12.00, pracownik częstochowskiego ZUS będzie odpowiadał na pytania klientów pod numerem telefonu 727 690 746.
Serdecznie zapraszamy mieszkańców podległych Oddziałowi ZUS Częstochowa do kontaktu telefonicznego.
Zobacz także: