Przejdź do menu głównego Przejdź do treści

REKLAMA

Sprawy urzędowe tylko w formie zdalnej. Miasto umożliwia w pilnych przypadkach bezpośredni kontakt

Załatwianie spraw urzędowych w formie zdalnej weszło na dobre w życie. Ale czy można w niezbędnych sytuacjach odwiedzić Urząd Miasta Częstochowy i załatwić sprawę przy okienku z urzędnikiem? Pytają o to mieszkańcy piszący na kontakt@radiojura.pl, a my zaczerpnęliśmy informacji w magistracie.

Szacowany czas czytania: 00:39

Aktualnie, po nowych rozporządzeniach, które obowiazują od początku kwietnia, niemal cała działalność usług urzędowych opiera się na komunikacji elektronicznej, telefonicznej lub pocztowej. Osoby, które tylko w sytuacjach wyjątkowych, chcą skorzystać z punktu kancelaryjnego lub punktów informacyjnych, mają taką możliwość. Jak informuje magistrat, tacy interesanci powinni wcześniej skonsultować się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną z właściwym wydziałem Urzędu Miasta. Wydzielone zostały punkty informacyjne. Został też specjalnie przygotowany punkt kancelaryjny przy wejściu do budynku przy ul. Waszyngtona. Jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00, gdzie można złożyć korespondencję papierową. Jednak w sprawach związanych z dowodami osobistymi czy rejestracją samochodów urzędnicy odsyłają do korzystania z platformy usług cyfrowych.

REKLAMA