Słuchaczka prosi o interwencję: „Pieniądze wpłacamy, a faktur nie ma!”
1 lipca ruszył nowy system śmieciowy. W Częstochowie w dalszym ciągu są problemy z jego wprowadzeniem. Z formularza „Daj znać” dostępnego w naszym portalu skorzystało jedno z częstochowskich biur rachunkowych, które poinformowało nas o kolejnym zamieszaniu...
Mogłoby się wydawać, że nic już nie może nas zaskoczyć w funkcjonowaniu nowego systemu śmieciowego. A jednak…
Problem jest z tym, że do dnia dzisiejszego nie mamy faktur za usługi komunalne z tytułu wywozu nieczystości dotyczące firm. Musimy zapłacić co miesiąc – płaciliśmy za sierpień, płaciliśmy za lipiec, a nie mam na to faktury. I jak ja to mam ująć w kosztach?! Nie mam umowy, nie mam faktury, a najśmieszniejsze jest to, że nie mogę się skontaktować ani z Remondisem ani z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej.
Jak na pytanie księgowej odpowiada Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne?
Powiedziała nam Edyta Soboniak dyrektor do spraw gospodarki odpadami w CzPK.
Potrzebna dziennikarska interwencja? – DAJ ZNAĆ!