Skarbówka mierzy ankietami jakość obsługi klienta. Jak to wygląda w naszym województwie?
Klienci oceniają wizytę w urzędzie skarbowym. Skarbówka również w naszym regionie prosi interesantów o ocenę załatwiania swoich spraw w formie internetowej ankiety.
Szczególnie odkąd działa elektroniczny system umawiania wizyt w urzędach i nie jest konieczne marnowanie czasu w kolejkach.
Michał Kasprzak: Prowadzimy internetowe badania ankietowe wśród osób odwiedzających Urzędy Skarbowe. Badanie ma charakter ciągły, a nie okresowy i prowadzony jest w formie elektronicznej. Wykonujemy je dzięki systemowi umawiania wizyt w Urzędach Skarbowych. Link do opracowanych przez specjalistów ankiet jest wysyłany na adres e-mail podawany przez podatnika podczas umawiania wizyty. Ankieta jest anonimowa i dobrowolna. Jak w badaniu wypadły urzędy skarbowe w województwie śląskim? Poziom satysfakcji klientów wyniósł 82%.
Zebrano ponad 108 tys. ankiet, a wyniki badania przekazywał Michał Kasprzak rzecznik Śląskiej Administracji Skarbowej. Wyniki badania mają się przydać do planowania dalszych usprawnień i ulepszenia obsługi, poinformowali urzędnicy.
Wokół Ciebie dzieją się rzeczy ważne lub zabawne?
Nakręciłeś ciekawy film, zrobiłeś dobre zdjęcie?
Interesuje nas wszystko, co interesuje Ciebie i co dla Ciebie jest ważne.
Napisz do Radia Jura TUTAJ!