Raport odnośnie satysfakcji klienta Urzędu Miasta już gotowy. Co z niego wynika?
Ocena wystawiona częstochowskim urzędnikom przez mieszkańców jest dobra. Studenci Politechniki podsumowali właśnie badania ankietowe przeprowadzone w połowie ubiegłego roku w magistracie.
Dotyczyły jakości obsługi, ale ankietowani odpowiedzieli jeszcze na kilka ważnych pytań…
Informuje Sylwia Bielecka z biura prasowego w magistracie. Pierwsze swoje pytania w magistracie kierujemy jednak do pracowników informacji ogólnej. Z jakimi sprawami częstochowianie przychodzą tu najczęściej?
Typowe zapytania przybliżał Janusz Haszcz z Centrum Obsługi Interesanta Urzędu Miasta. Z wyników badań satysfakcji klienta można wyczytać jeszcze ciekawostkę… Lepiej informacje udzielane przez urzędników przyswajają i oceniają kobiety niż mężczyźni…
Dodaje Sylwia Bielecka z Urzędu Miasta w Częstochowie.