Ostatni dzwonek na kupowanie świątecznych prezentów!
Zaledwie parę dni zostało do Wigilii. Trwa gorączka ostatnich zakupów przed Bożym Narodzeniem. Warto zwrócić uwagę na to, co kupujemy, by uniknąć ewentualnych rozczarowań i oszczędzić sobie kłopotów związanych ze zwrotem niechcianych towarów.
Częstochowski Rzecznik Praw Konsumentów przypomina, by zakupy były przemyślane. Nie zawsze bowiem towary można zwrócić…
Już za tydzień niechciane prezenty wrócą do sklepów. To, czy uda się je zwrócić często zależy tylko od sprzedawców, a nie od przepisów chroniących konsumenta. Czy musimy odzyskać pieniądze za niechciane produkty i czy sklep musi uznać naszą reklamację? To pytanie skierowaliśmy do rzecznika konsumentów, Wojciecha Krogulca:
Mówiły Joanna Brzęczek i Joana Mikuta z jednego z częstochowskich sklepów oraz rzecznik praw konsumenta w Częstochowie Wojciech Krogulec. Sprawdziliśmy wśród klientów i w sklepach czy pojawiają się pytania o możliwość wymiany kupionych towarów?
Przypomnijmy, przyjęcie zwrotu pełnowartościowego towaru jest t a nie obowiązkiem sprzedawcy.