StartWiadomość dnia Wiadomości

Nowe logo, nowa kampania promocyjna

Pojawią się ponadto książeczki z pocztówkami. Jest też kilka innych pomysłów na promocję miasta, które często chowa swoje skarby, jak mówią sami urzędnicy.

Logo oparte o podział nazwy Często-chowa znacząco ewoluował od pomysłu do projektu i ostatecznego wykonania, mówi autor Adam Markowski. Projekt oparto na grze słów i raczej prostym graficznym zabiegu. Mimo to, symbol może być towarem eksportowym, który pozwoli na większą rozpoznawalność naszego miasta – dodaje prezydent…

Ocenia prezydent Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk. W kampanii pojawiają się charakterystyczne dla miasta atrakcje, ukryte pod białymi kształtami. Kalendarz oraz pozostałe wydawnictwa będą zachęcać do ich odkrywania i do zabawy z multimediami.

Z Adamem Markowskim, grafikiem odpowiedzialnym za nowy projekt logotypu rozmawiał Mariusz Osyra. Koncepcja wizualna miasta była konsultowana z fachowcem: Andrzejem-Ludwikiem Włoszczyńskim, autorem książki „Po co Ci logo?”.

Zostaw komentarz