Naprawa telefonu w Częstochowie – tych szkód nie naprawisz na gwarancji [materiał sponsorowany]
Urządzenie posiadające ważną gwarancję, w którym zaistniała awaria, można dostarczyć osobiście bądź wysłać do autoryzowanego serwisu w Częstochowie. Pracownicy punktu ustalą przyczyny wystąpienia usterki, od których w głównej mierze zależy to, czy telefon zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy model w ramach gwarancji. Trzeba jednak liczyć się z tym, że gwarancja nie obejmuje wielu często występujących szkód.

Szacowany czas czytania: 02:24
Nie naprawiaj telefonu na gwarancji samemu ani w nieoficjalnych serwisach
Komórka, która trafia do serwisu gwarancyjnego, zostaje dokładnie sprawdzona przez fachowców. Jeżeli zauważą, że właściciel ściągał na własną rękę obudowę, ingerował w jakikolwiek sposób w elektronikę urządzenia lub oddawał je już do serwisowania w nieoficjalne miejsce, to gwarancja automatycznie przepadnie. W przypadku znaczących usterek może się to wiązać z koniecznością kupienia nowego urządzenia – dla osób, które dysponują wysokim budżetem, odpowiednim wyborem może być jeden z iPhone’ów zaprezentowanych na stronie https://komorkomat.pl/5-najlepszych-smartfonow-iphone/.
Nieoryginalne akcesoria
Tania ładowarka z bazaru może spowodować, że Twój najnowszy Samsung czy Huawei nagrzeje się do tego stopnia, że spali się jego płyta główna i sprzęt przestanie działać. Tymczasem korzystanie z jakichkolwiek nieoficjalnych akcesoriów z miejsca dyskwalifikuje posiadacza telefonu, który wnioskuje o gwarancję.
Przegrzanie
Często zdarza się, że ktoś zostawi swój telefon w zamkniętym, rozgrzewanym słońcem samochodzie albo np. na plaży. Niezależnie od tego, w jaki sposób doszło do przegrzania, warunki gwarancji nie obejmują z reguły tego typu okoliczności.
Zalanie
Sytuacja wygląda identycznie w przypadku zetknięcia się podzespołów urządzenia z wodą. Jeżeli Twój smartfon został zalany, istnieje nikła szansa na to, że gwarancja zostanie uznana.
Uszkodzenia mechaniczne i nielegalne oprogramowanie
Pęknięty wyświetlacz, zniszczone wejście słuchawkowe lub port ładowania – pamiętaj, że uszkodzenie tych elementów negatywnie wpływa na wizerunek posiadacza telefonu w oczach osób ustalających warunki gwarancji. Również wszelkie aplikacje niewiadomego pochodzenia instalowane na telefonie, które mogły mieć przy okazji wpływ na uszkodzenie systemu, sprawiają, że wnioskujący może otrzymać odmowę.
Najważniejsza jest Twoja wersja wydarzeń
Tym, co okazuje się w wielu przypadkach najważniejsze, jest sam proces składania formularza gwarancyjnego. W wielu sytuacjach nie liczy się tak naprawdę to, jakie uszkodzenie telefonu wystąpiło, lecz sposób, w jaki do niego doszło. Musisz pamiętać że tylko Ty wiesz, jak wyglądała dana sytuacja i od Twojego opisu może zależeć finał całej sprawy.
Rozszerzona gwarancja
To często polecana przez producentów i głośno promowana przez sprzedawców możliwość, która ma z pozoru poszerzyć warunki gwarancyjne. Przed zdecydowaniem się na tego typu ofertę warto jednak dokładnie zapoznać się z jej warunkami, gdyż mogą być w niej ukryte liczne kruczki.
Nie wszystko stracone
Twój telefon kosztował niemała kwotę, a gwarancja nie została przyznana? Jeśli się tak stało, poszukaj serwisu pogwarancyjnego w Częstochowie, gdyż w wielu przypadkach może się okazać, że naprawa będzie Cię kosztować od kilkudziesięciu do kilkuset złotych i nie będzie konieczności kupowania nowego urządzenia. W lokalnych punktach GSM możesz też dopytać o ofertę internetu satelitarnego Starlink, o którym więcej przeczytasz pod adresem https://komorkomat.pl/starlink/.