Kilkaset tysięcy złotych kary dla Kolei Śląskich. Przewoźnik składa odwołanie
Dokładnie 315 tysięcy złotych kary nałożył Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na Koleje Śląskie. Zdaniem UOKiK przewoźnik stosował rozwiązania niezgodne z prawem. Chodzi między innymi o możliwość zwrotu biletu jedynie na stacji zakupu czy przedłużanie czasu na rozpatrzenie reklamacji.
Koleje Śląskie odwołały się jednak od decyzji UOKiK. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na przewoźnika karę za stosowanie niezgodnych z prawem przepisów. Chodzi między innymi o wydłużanie czasu na rozpatrzenie reklamacji czy zapis o nieponoszeniu odpowiedzialności za ograniczenia w ruchu pociągów. Urząd domaga się od Kolei 315 tysięcy złotych kary. Od wyroku złożono właśnie odwołanie. Jak tłumaczy śląski przewoźnik, po zasygnalizowaniu błędów zostały one naprawione, a Koleje Śląskie wciąż przechodzą reformę.