Koleje Śląskie chcą poznać opinie swoich pasażerów m.in. o stanie taboru i obsłudze pasażerskiej
W formie ankiety elektronicznej jak i wywiadu tradycyjnego rozpoczęło się badanie satysfakcji pasażera Kolei Śląskich. Regionalny przewoźnik chce poznać opinie o świadczonych usługach przewozowych, pozyskać informacje dotyczące oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zająć się szerzej potrzebami osób z niepełnosprawnościami.
Pozyskane odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z tymi opiniami i ocenami w zależności od poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb naszych pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta. Ankieta w formie elektronicznej dostępna jest na stronie ankieta.kolejeslaskie.pl.
– mówi Tomasz Musiał rzecznik prasowy Kolei Śląskich. Wywiady tradycyjne będą realizowane na pokładach pociągów z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Link do internetowej ankiety znajdziecie TUTAJ.