StartWiadomość dnia Wiadomości

Czy z ulic znikną szpetne reklamy?

Mówi Beata Michnicka z częstochowskiej Pracowni Urbanistyczno-Planistycznej:

Pytania ankietowe dotyczące rodzajów reklam ulicznych z jakich czerpiemy informacje, pojawią się na miejskich stronach jeszcze w tym roku. Pozwoli to na przygotowanie uchwały o częstochowskim krajobrazie, a później tematem mają zająć się radni. Od lat na rzecz poprawy wizerunku centrum miasta działa też pełnomocnik prezydenta do spraw estetyki.

Powiedziała nam Elżbieta Idczak-Łydżba, miejski estetyk. Urzędnicy przyznają, że w Częstochowie postanowiono działać, szczególnie aby chronić wizerunek zabytkowych budowli zasłanianych przez banery i szyldy. Docelowo wygląd powinny zmienić częstochowskie Aleje…

– mówiła Beata Michnicka, zastępca kierownika Pracowni Urbanistyczno-Planistycznej w Częstochowie. Tematem interesował się Mariusz Osyra.

Zostaw komentarz