Częstochowski „koszmarek” wybrany
Mowa o zwycięzcy głosowania, jakie przygotowało stowarzyszenie Lokalni. Mieszkańcy wybierali kamienicę w Alei Najświętszej Maryi Panny najbardziej oszpeconą reklamami. Konkurs zakończył I edycję akcji "Czyściochy".
Jak informują organizatorzy swoje głosy oddało ponad 200 osób, wskazując budynek mieszczący się w alejach pod numer 5. Stowarzyszenie Lokalni będzie teraz kontaktowało się z jego zarządcą aby poinformować o wynikach i porozmawiać na temat możliwości naprawienia obecnego stanu. Akcja będzie powtórzono, bo jak czytamy w pokonkursowym komunikacie, czystość i estetyka Częstochowy pozostawia wiele do życzenia.
W głosowaniu wzięło udział 216 osób, a wyniki wyglądają następująco:
- Al. NMP 5 (31%, liczba głosów: 66)
- Al. NMP 7 (27%, liczba głosów: 58)
- Al. NMP 16 (13%, liczba głosów: 29)
- Al. NMP 8 (10%, liczba głosów: 22)
- Al. NMP 20 (10%, liczba głosów: 21)
- Al. NMP 51 (9%, liczba głosów: 20)