Radio Jura Home

MOJE MIASTO MOJE RADIO • Częstochowa 93.8 FM Słuchaj Online Facebook YouTube Twitter

R E K L A M A

R E K L A M A

,,Ciekawi świata. Ciekawi przyszłości”: Młodzież z 16 szkół ponadpodstawowych w Częstochowie będzie poznawać lokalny rynek pracy

Facebook Twitter

Kilkudziesięciu uczniów i uczennic częstochowskich szkół wzięło udział w inauguracji projektu ,,Ciekawi świata. Ciekawi przyszłości", która odbyła się w sali sesyjnej Urzędu Miasta. To już 5. edycja tego przedsięwzięcia.

fot. czestochowa.pl

,,Ciekawi świata. Ciekawi przyszłości” to kontynuacja praktyk sprawdzonych we wcześniejszym przedsięwzięciu ,,Młodzi kreatywni”. Celem tego nowego projektu jest zainteresowanie młodzieży sprawami związanymi z ich przyszłością zawodową. Uczniowie 16 częstochowskich szkół ponadpodstawowych będą odwiedzać zakłady pracy i spotykać się z przedstawicielami konkretnych zawodów. Chodzi o uświadomienie młodzieży jak ważna jest znajomość rynku pracy. Spotkania realizowane w ramach programu mają pomóc uczniom określić swoje predyspozycje zawodowe czy zastanowić się nad wyborem dalszego, odpowiedniego kształcenia. Organizatorem projektu jest Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miasta Częstochowy.

fot. czestochowa.pl

Z projektu skorzystają uczennice i uczniowie 16 częstochowskich szkół: I LO im. J. Słowackiego, IV LO im. Henryka Sienkiewicza, V LO im. A. Mickiewicza, VII LO im. M. Kopernika, VIII LO Samorządowe im. J. Sowińskiego, Zespołu Szkół im. W. Biegańskiego, J. Kochanowskiego, W. Andersa, B. Prusa, ZS Mechaniczno – Elektrycznych, ZS Ekonomicznych, ZS Gastronomicznych, SZ Samochodowych, ZS Technicznych, Technicznych Zakładów Naukowych, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.

fot. czestochowa.pl

Wokół Ciebie dzieją się rzeczy ważne lub zabawne?
Nakręciłeś ciekawy film, zrobiłeś dobre zdjęcie?
Interesuje nas wszystko, co interesuje Ciebie i co dla Ciebie jest ważne.
Napisz do Radia Jura TUTAJ!

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj

Jak mija dzień? Sprawdź najważniejsze wiadomości z 11 lutego 2025

R E K L A M A