Radio Jura Home

Gramy dla Was od 10 lat • Częstochowa 93.8 FM Słuchaj Online Facebook YouTube Twitter

Call center w szpitalu na Parkitce, czyli lepsza komunikacja z pacjentami?

Facebook Twitter

Szpital na Partkice stawia na lepszą komunikację z pacjentami! Jak już Was informowaliśmy, w wojewódzkiej placówce uruchomiono call center, które zwykle kojarzymy z kontaktami z operatorami telefonicznymi.

To nowoczesne rozwiązanie ma m.in zmniejszyć kolejki w szpitalu, a także uszczelnić system planowych zabiegów:

W naszym szpitau nigdy czegoś takiego nie było, ale postanowiliśmy postawić na zdecydowanie nowocześniejszą formę pracy, którą jest właśnie call center i do call center można się dodzwonić po to, żeby zarejestrować się do którejś z poradni, bo po to głównie zostało utworzone, dlatego że największy problem był właśnie z dodzwonieniem się do rejestracji poradni – to raz a druga sprawa, bardzo dużo osób było zmuszonych przyjeżdzać do Częstochowy lub też mieszkaniec Częstochowy przyjeżdżać do szpitala po to, żeby fizycznie, osobiście zarejestrować się, umówić jakiś termin do poradni

– tłumaczy Zbigniew Bajkowski – dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Częstochowie. Ruszyła już kampania informacyjna dotycząca call center:

W tej chwili drukujemy około 40 tys. ulotek, w których podamy Częstochowianom, w jaki sposób się dodzwonić do naszego szpitala, podamy numer telefonu naszego call center. Te ulotki nie zostaną rzucone byle gdzie, one będą dostarczone do skrzynek pocztowych. Chcemy, żeby szpital na Parkitce był szpitale nowoczesnym i chcemy, żeby był przyjazny Częstochowianom i ludziom, którzy korzystają z jego usług.

Także za pośrednictwem Radia Jura informacja o uruchomieniu takiej infolinii ma dotrzeć do jak największej liczby osób. Numer do call center jest tylko jeden: 34- 367-30-00:

Działa to na bardzo prostej zasadzie, czyli jeżeli jedna z nich jest zajęta połączenie przerzucane jest automatycznie na drugi telefon, jak drugi jest zajęty, to na trzeci. To są setki telefonów dziennie, w związku z tym to pozwala nam odbarczyć pracę pań rejestratratorek, które muszą robić jeszcze kilka innych rzeczy, poza tym część ludzi i tak przyjeżdża fizycznie i tak, więc tego na pewno nigdy całkowicie się nie pozbędziemy, ale widzimy, że znacznie mniej ludzi już przyjeżdża osobiście, kiedy mogą się dodzwonić.

Do call center można dodzwonić od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00. W jakich placówkach szpitala działa usługa?

Generalnie w  tej chwili obsługujemy poradnię z Bialskiej, natomiast mamy w kilku przypadkach sytuację taką, że dublują się poradnie z Bialskiej i z Tysiąclecia i wtedy rzeczywiście można zarejestrować termin albo na Bialskiej, albo na Tysiącleciu. Co do Tysiąclecia tam mamy trochę problem techniczny, ale myślę, że niedługo to ogarniemy i dokładnie taka sama sytuacja będzie miała miejsce w odniesieniu do poradni, które są na Tysiącleciu, czyli będzie można umówić się na wizytę albo tu, albo tu

– mówił Zbigniew Bajkowski – dyrektor  szpitala na Parkitce.

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj

Jak mija dzień? Sprawdź najważniejsze wiadomości z 28 lipca 2021