40 etatów czeka na kandydatów do służby celno-skarbowej w naszym regionie. Trwa nabór
Instytucje publiczne też borykają się z brakami pracowników. Ponad 40 etatów czeka na chętnych, którzy dołączą do Służby Celno-Skarbowej. Katowicki oddział ogłasza nabór i stawia kandydatom wymogi.

Szacowany czas czytania: 00:48
Trzeba mieć co najmniej średnie wykształcenie, nieposzlakowaną opinię, zaświadczenie o niekaralności i pełnię praw publicznych. Przyda się też prawo jazdy i dobra sprawność fizyczna.
Michał Kasprzak: Jak aplikować? Wystarczy złożyć do 9 lutego niezbędne dokumenty m.in. kwestionariusz osobowy, kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopię świadectw pracy i służby. Dokumenty można złożyć elektronicznie przez system eRecruiter, w formie papierowej składając je osobiście lub wysyłając drogą pocztową na adres Izby Administracji Skarbowej w Katowicach. Funkcjonariusze ze Śląskiej KAS pełnią służbę na terenie całego województwa śląskiego. Więcej informacji oraz kwestionariusze można znaleźć na stronie www.slaskie.kas.gov.pl w zakładce Ogłoszenia, Nabór
– do aplikowania zachęca Michał Kasprzak, rzecznik Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
Zobacz także: