Od jutra (10.01.) można będzie zgłaszać się po Częstochowską Kartę Mieszkańca
Podobno ten projekt rodził się w bólach, ale udało się! "Częstochowska Karta Mieszkańców" jest gotowa i wkrótce trafi do rąk osób z Częstochowy.
Mówi prezydent Krzysztof Matyjaszczyk:
Kiedy dokładnie projekt rusza i gdzie będzie można taką kartę otrzymać?
Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i dobrowolne. Mieszkańcy miasta mogą przystąpić do udziału w programie w dowolnym momencie jego trwania. Aby wyrobić kartę, która umożliwia udział w programie należy uzupełnić oświadczenie, następnie okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzić odbiór karty. Grupa LEW i Urząd Miasta Częstochowa planują udostępnić mieszkańcom aplikację mobilną, wspierająca korzystanie z programu, aplikacja stanie się również platformą do komunikacji Samorządu, Przedsiębiorców i Mieszkańców.
Partnerem technologicznym jest firma mPay. Wspiera Projekt zarówno merytorycznie, jak i technologicznie, co jest niezwykle ważne przy planowanym rozszerzeniu funkcjonalności o aplikację mobilną i mobilne płatności, w czym ta się specjalizuje.
Wniosek o wydanie karty można składać od 10 stycznia w:
Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta – ul. Śląska 11/13
Centrum Informacji Turystycznej – Al. NMP 65
Wydziale Polityki Społecznej – ul. Śląska 11/13
Wydziale Funduszy Europejskich i Rozwoju – ul. Waszyngtona 5
Miejskim Domu Kultury – ul. Łukasińskiego 50/68
Hali Sportowej Częstochowa – ul. Żużlowa 4
Szczegóły, a także lista przedsiębiorców biorących udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca dostępna jest na stronie: www.karta.czest.pl.